אנחנו מנגו. נעים להכיר.

מנגו פועלת בעולם בו הריביות אפסיות ואף שליליות! לשם כך פיתחנו מודל השקעה חכם המגדר את תנודתיות צמדי המטבעות והסחורות, תוך השגת ריבית יומית ונטרול הריביות השליליות.

אסטרטגיית “גידור עם הפרשי ריבית” בה אנו נוקטים מסייעת לנו להיות חסינים לתנודות שערי המטבע כשלמעשה איננו סוחרים עם כספי המשקיעים אלא מגדרים ומרוויחים מהפרשי הריבית בין המטבעות.

החוזק של מנגו הוא באסטרטגיית ההשקעה הדינמית שלה, דבר שמוסדות פיננסיים גדולים יותר מתקשים בו בהגדרה.
תודות לאסטרטגיית זו אנו פועלים ללא סיכון ממשי, בהשקעות חכמות, על ידי נטרול הריבית השלילית ומקבלים רק את הריבית החיובית! אין זה משנה אם צמדי המטבעות יורדים או עולים, ריבית ההפרשים ביניהם מופרשת לחשבון הקרן בכל לילה, ללא כל סיכון תוך התגברות על תנודות השוק התכופות.

תמצית אסטרטגיית המסחר

רימון קרנות גידור פיתחה מודל השקעה חכם אשר מגדר את התנודתיות בין צמדי מטבעות וסחורות ונהנה מריבית יומית משולמת תוך נטרול הריבית השלילית.

בעוד שווקי המניות הינם תנודתיים ובעלי רמות סיכון המוגדרת כרמת סיכון גבוהה, אסטרטגיית ההשקעה של רימון קרנות גידור יכולה להניב תשואה שנתית ללא סיכון תנודות שוקי המטבעות העולמיים, וברמת סיכון נמוכה להשקעה.

כיצד זה עובד?

רימון קרנות גידור בשל אופייה הדינמי ובשונה ממוסדות פיננסים גדולים אשר מגדירים מראש אפיק השקעה לונג או שורט, אינה חשופה לתנועות שערי המטבע ולמעשה באסטרטגית “גידור עם הפרשי ריבית” אינה סוחרת בכספי המשקיעים אלא מגדרת ומרוויחה בהפרשי הריבית בין המטבעות
כך, שאין זה משנה האם צמדי מטבעות יעלו או ירדו, ריבית ההפרשים ביניהם תופרש לחשבון הקרן כל לילה, ללא שום סיכון תנודות שווקי המטבעות.

מדוע לא כולם עושים זאת?

מרבית העוסקים בשווקים אינם יודעים לנטרל את חיוב הריבית המשולם מידי לילה בצד אחד של העסקה, מול תקבול נמוך יותר של ריבית בצד שני של העסקה.
רימון קרנות גידור יודעת לנטרל באמצעות עסקאות חכמות את הריבית השלילית, וע”י כך מקבלת רק את הריבית החיובית!

דילוג לתוכן