תשואה גבוהה בעולם תנודתי - רימון קרנות גידור

תשואה גבוהה בעולם תנודתי

קרן גידור היא הפתרון האולטימטיבי עבור המשקיע החכם, בעל ההון העצמי ובסיס רחב של נזילות. קרן גידור עושה שימוש בשיטות השקעה אלטרנטיביות, כשכוח הקרן בא מאותו הון גבוה המושקע בה על ידי סך המשקיעים במאגר ומיכולת הקרן להגיע לתשואות גבוהות מהממוצע, דרך חשיפה להשקעות מגוונות ודינמיות וניהול קפדני ומבוקר.

מבנה הקרן, המורכב ממאגר משקיעים איתן מאפשר לה לצלוח ימים סוערים ולהגיע לחוף מבטחים בשווקים תנודתיים ובתקופות קשות, גורמים שמקשים מאוד על משקיעים פרטיים.

ימים סוערים, לילות שקטים – השקעה בקרן גידור

אפשר להבין טוב יותר את העניין בעזרת דימוי: נניח ששוק ההון הוא אוקיינוס סוער וחשוך במיוחד: אם תנסו לחצות אותו על גבי סירה רעועה, בוודאי שתשקעו במצולות. גם אם תהיה לכם יאכטה מפוארת אך בינונית בגודלה, כנראה שלא תשרדו את הסערה. לעומת זאת אם תשהו על אוניית פאר ענקית, סיכוי גדול שתראו את היבשה בשוך הסערה.

הסירה הרעועה היא המשקיע הקטן, זה שטובל את רגליו בים ועלול להיסחף אליו ולטבוע בו במהרה באין לו את המשאבים והידע המקצועי המספיק, לדעת איך לנהל נכון את השקעותיו. היאכטה לצורך העניין היא הבנק ומנהל ההשקעות שלכם שנותן לך שקט תעשייתי ועוגן מעט גדול יותר ואוניית הפאר היא קרן הגידור שמעבירה אתכם לצד השני תודות לגודל האונייה העצום ולמשאביה האיכותיים (סירות ההצלה למשל).

אם תרצו יש אפילו כוח חזק מאניית הפאר: נושאת המטוסים… שהיא גם גדולה יותר, גם יציבה יותר ויש לה אף יכולות לברוח מהים אל האוויר…

אם אתם תוהים מי הם אלה שיש להם נושאת מטוסים, אז אלה לא אחרים מאשר מה שקרוי ‘המוסדיים’, אותם מנהלי קרנות פנסיה וקרנות השקעה מוסדיות שחולשות על כספי הציבור כולו ונהנות מתמיכה ממשלתית וצ’ק פתוח פחות או יותר, עד לכדי הדפסת כסף כשצריך…

מקצוענות היא לא מילה גסה

קיימים שני גורמים מרכזיים להצלחה בהשקעות בשוק ההון: הגורם הראשון הוא כוח. והכוח בשוק ההון, מה לעשות, הוא כסף. מי שיש לו כיסים יותר עמוקים, יכול לרכוש מניות בכל מצב, גם כשהן יורדות וגם כשהן צונחות. משקיע פרטי שהשקיע את מיטב כספו במניה ואותה מניה נפלה, לא יכול לשלוח יד לכיס שוב ושוב ולקנות את המטבל מה שנקרא (לינק לכתבה ‘לקנות את המטבל’ >>) כשהמניה מגיעה לתחתית. הוא נתון לחסדי השוק והזמן וצריך רק להתפלל שהמניה תשוב לשער המקורי בה קנה אותה, לכל הפחות, כעבור כמה זמן שזה לא ייקח.

משקיע בקרן גידור לעומת זאת נהנה מכוח הקרן ומיכולתה לתכנן מראש את השקעתה כך שגם בנפילת השוק, יש לקרן אסטרטגיה ותוכנית מגירה מוכנה ומשאבים לרכוש את המניות הנכונות, ברגע הנכון.

היי-טק שמייטק… שורה תחתונה מה שחשוב זה רק ‘כמה תשואה את משיגה?’

יש שני סוגים של משקיעים: המשקיע המעורב, זה שאכפת לו להבין היכן בדיוק הכסף שלו מושקע, באילו מניות, באיזה תחומים, שווקים וכדומה, ויש את המשקיע הפאסיבי: אותו מעניין אך ורק כמה תשואה עשתה הקרן, מה הניבה לו ההשקעה.

זה נכון שיש תחומים לוהטים בשוק שאף אחד לא יכול להתעלם מהם: מניות הצמיחה בהיי טק משל, מניות הרכבים החשמליים, שוק הבינה מלאכותית, שוק הקנאביס וכדומה, אך עבור המשקיע הפאסיבי, אין זה מעניין אותו היכן ייבחר מנהל קרן ההשקעות להשקיע את כספו כל עוד בסוף החודש או השנה, הוא יראה את האחוזים והמספרים הנכונים לצד שורת הרווח וההפסד.

ליהנות מכל העולמות – השקעה בקרן גידור

למרבית המזל, משקיע בקרן גידור יכול ליהנות גם ליהנות מתשואות גבוהות וגם מהשקעה מעניינת ומאתגרת, משהו שלבטח יהיה לו קשה מאוד למצוא בתיק השקעות בבנק או בחברת השקעות הפרטית.

קרן הגידור מתאימה אם כן למשקיעים שמבינים את יחסי הגומלין בין השקעה חכמה, סיכון ותשואה. מנהלי קרנות הגידור שמצליחים לבטא זאת הייטב בתיק ההשקעות שלהם, נהנים גם הם מכך, כי אחרי הכול בסופו של דבר כולנו באותה בסירה, אבל אם כבר לשוט בים, עדיף שזה יהיה על אוניית פאר ולא על סירה רעועה…

אתם בטח חושבים: “אבל רגע, אפילו הטיטניק טבעה!” זה נכון….

אבל אם תראו תמונה של הטיטניק לצד אוניית שעשועים סטנדרטית בימינו, תידהמו לגלות כמה קטנה הטיטניק נראית ביחס לאונייה דומה היום. למה? כי הים נשאר אותו ים… אבל האוניות רק הולכות וגדלות, ומשתכללות.

ועדיין לא דיברנו אפילו על האלמנט השני שמאפיין קרן גידור פרט להשגת תשואות גבוהות והוא מקור שמה: גידור. זו יכולת קרן הגידור להשקיע בצורה חכמה המונעת ממנה הפסדים, על ידי השקעות מדויקות גם אם אגרסיביות לעיתים, באפיקי השקעה אלטרנטיביים ואטרקטיביים לאותה נקודת זמן בשוק, תוך ניתוח כל הפרמטרים הרלוונטיים המשפיעים עליו. זוהי בוודאי קרן השקעה ייחודית ואיכותית שלא תמצאו באף פלטפורמה אחרת. בהצלחה לכולם.

דילוג לתוכן